Գարեգին Նժդեհ 125» պլակատի մրցույթ

Մրցույթին մասնակցում էին ավագ դասարանները: 10-11-րդ դասարաններում հայտարարվեց մրցույթի մասին, ասվեց ժամանակն ու պայմանները:
Աշակերտները ամբողջությամբ ինքնուրույն պիտի աշխատեին.
·         Ուսումնասիրեին Գարեգին Նժդեհի կյանքը, գործունեությունը, աշխատությունները
·         Որոշեին ներկայացման ձևը ամ ձևերը
Նպատակն էր .
1.      Հնարավորություն տալ աշակերտներին ազատորեն դրսևորելու իրենց հնարավորությունները
2.      Պարզել աշակերտների հնարավորությունները (կազմակերպական, կրթական...)
Մրցույթին իրենց պլակատները ներկայացրեցին 101, 102, 103, 104, 105, 112, 113 դասարանները: Կար նաև անհատական աշխատանք: Պլակատները փակցվեցին առանց նշվելու, թե ում աշխատանքներն են:
  Մրցույթն անցակցվեց 13.05.2011թ.: Աշխատանքները գնահատելու պատասխանատու խնդիրը իրականացրեցին փոխտնօրեններ Ն. Հովսեփյանը, Մ. Մուրադյանը և պատմություն-աշխարհագրություն-հասարակագիտություն մեթոդմիավորման նախագահ Ֆ. Միրոյանը:
Որոշ խմբեր ներկայացրել էին մի քանի տարբերակով (գիրք, պրեզենտացիա), որոնք անպայման հաշվի առնվեցին:
Որոշվեց.
1.      բոլոր մասնակիցներին հանձնել մասնակցության վկայականներ,
2.      10 միավորը հաղթահարած խմբերին հանձնել առանձին նոմինացիաներում հաղթող ճանաչվելու վկայականներ.
·         լավագույն մտահղացում   - 105
·         յուրօրինակ ձևավորում      - 104
·         բազմաբովանդակ աշխատանք   - 112 ( 2-րդ խումբ)
·         աշխատանքի լավագույն ներկայացում   - 112 ( 1-ին խումբ)
3.       հատուկ մրցանակ հանձնել ակտիվ անհատական մասնակցության համար 101 դասարանի աշակերտուհի Տաթևիկին:
Մասնակիցները պատասխանատվությամբ էին մոտեցեցել իրենց հանձնարարությանը, և իրենց ելույթներում նշեցին որ Գարեգին Նժդեհը հայտնագործություն է իրենց համար և անհրաժեշտություն են զգում ամենայն մանրամասնությամբ ծանոթանալու նրա «Ցեղակրոն շարժման» գաղափարախոսությանը:
  

Комментарии