ՎԻԼՅԱՄ ՍԱՐՈՅԱՆ -ԱՍՈՒՅԹՆԵՐ

ՎԻԼՅԱՄ ՍԱՐՈՅԱՆ -ԱՍՈՒՅԹՆԵՐ

                   
     *Հայերեն չեմ գրեր,բայց հայերեն կը նայիմ աշխարհին:
                 
     *Ես իմ կյանքը կը գրեմ...Ինձի համար գրել և ապրել կյանքը` նույնն են:
   
     *Կը գրեմ,որովհետև ինձի համար ավելի քաղաքակիրթ կամ վայելուչ բան չկա ընելիք:

     *Դրամի ուժը իրավունք չունի խնամակալելու արվեստը;

     *Թող աշխարհում չապականված գեթ մի մարդ գտնեմ,որպեսզի ես ինքս անբասիր լինեմ,որպեսզի հավատամ և ապրեմ:

     *Դու փորձիր հասկանալ,փորձիր սիրել քեզ հանդիպած բոլոր մարդկանց.... բարին երբեք չի վերջանում:Եթե վերջանար` աշխարհում մարդիկ գոյություն չէին ունենա:

     *Իմ թչնամին մարդը չե,որովհետև նա ինձնից տարբեր չէ:Իմ պայքարը մարդու դեմ չէ,այլ նչա մեջ եղած այն գազանի,որն առաջին հերթին ուզում եմ իմ մեջ ոչնչացնել:

     *Տաղանդը  ավելի բարձր է կանգնած,քան փողը,ահա թե ինչ,և ես տաղանդ ունեմ:

     *Կարեկցությունն էր,որ քեզ ստիպեց լաց լինել:Կարեկցություն ոչ միայն այս կամ այն անհատի նկատմամբ,որ տառապում է, այլ ամեն ինչի էության նկատմամբ...Միայն բարի մարդիկ են լաց լինում...

     *Ժպտացեք թեկուզ արցունքների միջից:

    *Փնտրիր բարին ամենուրեք ու երբ  գտնես` դուրս բեր թաքստոցից և թող այն լինի ազատ և աներկյուղ...Արթնացրու առաքինությունը` ում սրտում էլ որ այն գաղտնի ու տրտում թաքնվելիս լինի աշխարհի սարսափներից ու ամոթից:

    *Քանի մը տարի առաջ մեր երկիր գացի`Բիթլիս:Աշուղ մը կար հոն,վրաս երգ կապեց,երգեց: Բիթլիսեն գացի Վան,Վանա ծով տեսա,տեսա Աղթամար:

     *Բախտավոր ենք,որ դուք զբաղված եք ան անուշ լեզվով,որ կը կոչվի հայոց լեզու,որ Նարեկացին մեզի ցուցուց հին ժամանակներեն,ինչ զորավոր լեզու է:

      *Ուր որ կերթաս` պոռա Հայաստան: Ամեն մարդ հայ է :

       *Ես կուզեմ հասկցվի,թե ամենեն ահագին արժեքն,որ ես ունիմ իբրև ազգ,իբրև գրող`հայ ըլլալն է և հայ ըլլալ,երբ սփյուռքի մեջ ես:

        *Ես հայերեն գիտեմ`ատի ինձի կօգնի անգլերեն գրելու:

         *Աշխարհը: Ես ամեն ինչ գիտեմ այդ աշխարհի մասին: Չարիք ու ժլատություն, ատելություն և վախ,անմաքրություն և փտություն: Թող այդպես լինի, ես սիրում եմ այն, ինչպես որ կա:


         *Մայքլ Արլեն Կրտսերին-<<Ուրախ եմ,որ որոշեցի ճանչնալ հայերը,խենթանալիք ժողովուրդ է,գիտես...Շատ պարզ մարդիկ են...Եթե կուզես գիտենալ հայերու մասին,պետք է Հայաստան երթաս...Մեղք է,որ հայերեն չես գիտեր...հրաշալի լեզու է, հրաշալի հնչյուններ...>>:

Комментарии