Պատանի ստեղծագործողներ


Մայրիկ
Մայր քո համբույրը մի թանկ գանձ,

Մայր քո սիրտը աշխարհն է իմ բաց,
Մայր սպասումեմ քեզ գրկաբաց
Ինձ համար դու մի թանկ գանձ:
               Քեզ համար իմ կյանքը կտամ,
Քեզ համար իմ սիրտը կտամ.
Քեզ համար կանեմ ես ամեն բան,
Ես քո սերը քեզ կտամ:
               
Անցել ենք դժվար ճանապարհ,
Քեզ չէիր խնայում ինձ համար,
Անցել ենք մի ողջ աշխարհ`       

Նոր եմ հասկանում այս ամենը,Մայր:

ՀայոցԼեզու
Իմ քաղցրաբառ հայոց լեզու,
Որ ապրել ես դարեդար,
Որ ապրում ես մեր սրտերում
Ու կապրես դու հավիտյան:

Իմ քաղցրաբառ հայոց լեզու,
Դու իմ կյանք ,իմ մեծ իմաստ,
Դու իմ կյանքի երաշխավոր`
Իմ քաղցրաբառ հայոց լեզու:

Իմ քաղցրաբառ հայոց լեզու,
Դու իմ լեզվին մի կնիք:
Իմ քաղցրաբառ հայոց լեզու,
Իմ թանկագին գանձն ես դու:

Մայրիկ

Քեզ հետ անցա այս ուղին,
Կամուրջ դարձար իմ ճամփին:
Ինձ համար եղար լավ մայր,
Վեհության կրակ անմար:
                               
Օգնեցիր ինձ հասկանալ՝
Ով ես դու ինձ համար,
Մեծացել եմ քո գրկին
Մայր իմ թանկագին:
                              
Ախ չգիտեմ, թե ինչպես
Ինչպես բնութագրեմ քեզ
Կան շատ բառեր քո մասին
Մայր իմ թանկագին:



      ՄԱՅՐԻԿ
Մի բառով են քեզ միշտ կանչում
Ունենալով մեծ ցանկություն
Մեծարելու,գովելու քեզ
Ու սիրումպաշտւմ են քեզ
Բայց չգիտեմ ինչ ասեմ
Ինչ բառերով քեզ երգեմ
Ու ուզում եմ իմանաս
Թե ինչքան եմ սիրւմ քեզ
Թե ինչքան եմ գովում քեզ
Ախ երևի չհասկանաս
Սիրտս էլ քեզ համար կտայի
Կյանքս թեկուզ կտայի
Որ ընդմիշտ ժպտաս
Ու քեզ երգում եմայսպես
Որ ինձ ասես սիրելիս
Հուզվեցի քո խոսքերից
Հպարտանում եմ քեզնով
Քեզ ես շատ-շատ եմ սիրում
Այսքան քո մասին
Մայր իմ թանկագին:

Ուսուցիչ
Մեր ուսուցիչ,
Մեր երկրորդ մայր,
Ամենագետ դու մի հանճար:
Մի մեծ աշխարհ,
Իսկ դու սյունն ես այդ աշխարհի:
Այդ աշխարհը հրաշքների,
Այդ աշխարհը գիտելիքի,
Առանց քեզ նա չէր էլ լինի:

Աշուն
Խոհեմ տերևներ թափվումեն մեկ-մեկ,
Իմ սրտից կարծես քամի է փչում ,

Եկել է Աշուն:
և՜ այս աշխարհում,
և՜թե իմ սրտում՝
եկել է Աշուն:
Իմ սրտի խորքում,
Անձրևը առատ,
Թափվում է սրտում իմ վիրավորված:
Եվ  դրսում կարծես անձրև Է գալիս՝
Անձրևն իմ սիրված:
Մերկ ծառերի տակ,
Ահա ես նստած՝
Խառնվել Աշնան մեղմ գույների հետ,
Եվ ինքս դարձել Աշնան մի մասը,
Պատկերում եմ քեզ՝
 Իմ սրտի աշուն:





                                            
                                                  ԿՈՐՑՐԱԾ ՍԵՐ

Տանջանք,ցասում,մի փոքր լաց,
Ես կորցրի սիրուս`անվերադարձ
Ու չգիտեմ,թե ինչ անեմ,
Ում գրկում ես ապաստանեմ:
Կորցրի այն սերը,
Որը ես եի ստեղծել:
Կորցրի այն սերը,
Որը չէր էլ եղել:
Չգիտեմ ինչպես այսքանից հետո
Ես նոր կյանք սկսեմ,
Նոր սեր փնտրեմ,
Բայց իմ կորած սերը չեմ կարող գտնել:



ՍԵՐԳԵՅ ՆԱԴԻՐՅԱՆ 6-1 ԴԱՍԱՐԱՆ

Комментарии