Պատանի ստեղծագործողներ

                                   Ասում են...

                     

                       Ասում են գարնանը                            


                        Ջրեր են հոսում,
                        Ասում են գարնանը
                        Հավքեր են գալիս,
                        Ծաղկունք է լինում
                        Արտերում , դաշտում,
                        Ծաղկունք է լինում
                        Մարդկանց սրտերում:
                        Լինում է նաև
                        Սեր ու խնդություն
                        Ասում են...

                                   Սիրում եմ


                         Սիրում եմ ես քեզ
                         Պաշտում եմ ես քեզ
                          Բայց դու չգիտես
                          Ով եմ արդյոք ես:
                          Ախ,ինչ դաժան է
                          Կյանքը ընթանում,
                          Մեկը սիրում է
                           Իսկ մյուսն անգամ
                           Չի էլ նկատում...

                                                              Հովհաննիսյան  Լիդա- 10-4 դասարան


Միթե մոռացել եք 15 թվականը
Միթե մոռացել եք միլիոնուկես հիշատակը,
Հարյուրամյա տարելիցին
Արդարություն ճանաչել չեք ստիպում թուրքին;

Միթե մոռացել եք ,թե ով է թուրքը,
Թե ինչ արնախում գազան է նա
Ինչպես կարելի է նրան ներել
Չէ որ նա չի ճանաչում իր մեղքը:

Մենք չենք ուզում ձեր հողերը,
Մենք չենք ուզում ձեր փողերը,
Մենք ուզում ենք,որ դուք
Չհերքեք հարյուրամյա եղեռնը:

                                                          Աթանեսյան Վարդան-11-2 դասարան

Комментарии