Ստեղծագործական շարադրության մրցույթ

Խաչատուր Աբովյանի անվան Մանկավարժական համալսարանի Մայրենիի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի կողմից ապրիլ ամսին  հայտարարվել էր ստեղծագործական շարադրության մրցույթ: Մրցույթի թեմաներն էին.
  1. Ես մի ծիլն եմ քո հողի
  2. Թափվիր գարնանային անձրև
  3. Մեր տան հավատն է մայրս
  4.Մեր լեզուն մեր խիղճն է և ապագան
  5.Երազանքների և իրականության խաչուղիներում
Ստեղծագործական շարադրությունների մրցույթին մասնակցեցին 12-2 դասարանի աշակերտուհի Հարությունյան Ամալյան և 10-2 դասարանի աշակերտներ Թորոսյան Նադյան, Ասրյան Լիլիթը, Նիկողոսյան Անահիտը:
    Մրցույթի արդյունքները ամփոփվեցին մայիսի 5-ին Աբովյանի անվան Մանկավարժական համալսարանում: Մեր աշակերտները պարգևատրվեցին շնորհակալագրերով: <<Քառօրյա գարուն>> անվանակարգով  պարգևատրվեց Թորոսյան Նադյան; իսկ  <<Խաղաղության ահազանգ>>  անվանակարգով՝ Հարությունյան Ամալյան:

Ստեղծագործական շարադրության մրցույթում հաղթողներին շնորհավորեցին և պատվոգրեր հանձնեցին ինստիտուտի Սկզբնական կրթության ֆակուլտետի դեկան Հ. Խաչատրյանը և Մայրենիի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի վարիչ Ջ. Գյուլամիրյանը:







Комментарии

  1. Սա վկայություն է, որը ես կասեմ յուրաքանչյուրին լսելու համար: Ես ամուսնացած եմ չորս չորս տարի և ամուսնության հինգերորդ տարում մեկ այլ կին հմայություն ունեցավ իմ սիրեցյալին ինձանից խլելու համար, և ամուսինս թողեց ինձ և երեխաներին, և մենք երկու տարի տանջվեցինք, մինչև որ նկատի ունեի այն պաշտոնը, որտեղ սա մարդ DR WALE- ն ինչ -որ մեկին օգնել է, և ես որոշեցի նրա հետ նույնպես դիմել օգնության համար, որպեսզի նա կարողանա օգնել ինձ բերել ամուսնուս տուն և հավատացեք, որ ես պարզապես ուղարկում եմ իմ և իմ ամուսնու նկարը և մի քանի շաբաթ անց, ինչպես նա ինձ ասել է, Ես տեսա, որ մեքենա է մտնում տուն, և ահա ամուսինս է, նա եկել է ինձ և երեխաների մոտ, և այդ պատճառով ես ուրախ եմ, որ ձեզանից յուրաքանչյուրին նման իրավիճակում հանդիպեմ այս մարդու հետ և ձեր սիրեցյալին հետ կանչեմ: ձեր սեփականը Իր WhatsApp/Viber ՝ +2347054019402 ԿԱՄ էլ. հասցե ՝ drwalespellhome@gmail.com

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий