Ծաղիկների մասին

Ծաղիկները բնության հրաշք են և բնության ամենագեղեցիկ գլուխգործոցներից: Ծաղիկները համարվում են կյանքի, ուրախության և ստեղծագործության խորհրդանիշ: Դրանք իրենց մեջ կրում են նրբություն, հավատարմություն, սեր, ազատություն, նրբագեղություն, երևակայություն, տխրություն, միայնություն և այլ խորհրդանիշներ: Ծաղիկների միջոցով կարելի է արտահայտել ավելին, քան խոսքերով:Ծաղիկների խորհուրդը կապված է նրանց տեսակների և գույների հետ:
  Սպիտակ գույնը խորհրդանշում է անմեղությունը, մաքրությունը, անկեղծությունը:
  Վարդագույնը խորհրդանշում է քնքշություն, սեր, հմայք և անկեղծություն:
  Դեղինը էներգիա է, ուրախություն, լավատեսություն: Նարնջագույնը զորություն է, հպարտություն և ուժ: Կարմիր գույնը համարվում է սիրո, կյանքի,կրքի և ազատության
խորհրդանիշ: Մանուշակագույնը արտահայտում է մարդկանց հիացմունքը և խորհրդանշում է բարեկամություն ու հմայք: Կապույտը առեղծվածի, ինքնատիպության և ստեղծագործության խորհրդանիշն է:








Комментарии

  1. Այս վկայությունն արժե կիսվել աշխարհին: Ես այստեղ եմ աշխարհին պատմելու բժիշկ Ալաղոդարոյի բարի գործերի մասին: Ես Օլիվիա Բոլթոնն եմ, ես Մեծ Բրիտանիայից եմ: Տղամարդս ինձ և երեխաներիս թողեց մեկ այլ տարեց կնոջ համար: Ինձ համար այդքան էլ հեշտ չէր: Ես այնքան շատ եմ սիրում ամուսնուս և հույսս չկորցրեցի, և ես շարունակեցի աղոթել, և Աստված վերջապես պատասխանեց իմ աղոթքներին… ես առցանց որոնեցի ուղղագրիչ, որը կօգնի ինձ միավորել ինձ և իմ սիրելիին: ընդմիշտ և ես տեսա այնքան շատ վկայություններ, թե ինչպես է Դոկտոր Ալաղոդարոն օգնել այդքան շատ մարդկանց առցանց, և ես որոշեցի նրան փորձարկել… Ես կապվեցի նրա հետ և բացատրեցի նրան: Նա ինձ ասաց, որ չանհանգստանամ, որ 24 ժամվա ընթացքում հետ կբերի իմ տղամարդուն։ Նա խորհրդակցեց իր լիազորությունների հետ և վստահեցրեց, որ չանհանգստանամ: Նա արեց իր գործը և հմայեց, և ի զարմանս ինձ, ամուսինս վերադարձավ նույն օրը՝ աղաչելով և լաց լինելով, ճիշտ այնպես, ինչպես ասաց բժիշկ ԱԼԱՂՈԴԱՐՈՆ: Նա ինձ ներողամտություն խնդրեց և խոստացավ, որ ոչ մի պատճառով երբեք չի լքի ինձ։ Մենք երջանիկ ենք և միասին ենք ապրում։ Կապվեք բժիշկ Ալաղոդարոյի հետ հիմա և եղեք հավերժ երջանիկ: մի կորցրեք հույսը և հաջողություն..



    WHATSAPP ԵՎ ԶԱՆԳԱՀԱՐԵԼ՝ +1 424-571-9773
    Էլ.փոստ :alaghodaroh@gmail.com

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий