Մայիսի 4-ին գրադարանում անցկացվեց ընթերցանության ժամ:Թեման Կորյունի<<Վարք Ս.Մեսրոպ Մաշտոցի>>աշխատությունն էր:Գրքից ընտրված էր 3 հատված:1-ին հատվածը կենսագրական տեղեկություններ էր Կորյունի մասին,2-ը՝ գրքի արժեքի մասին էր,իսկ 3-ը՝Մաշտոցի կյանքի պատմությունը:
Աշակերտները պատմեցին Մաշտոցի և հայ գրերի ստեղծման մասին:Նրանք համառոտ ներկայացրեցին Մաշտոցի կյանքը:Հատվածները կարդալուց հետո երեխաները խմբով քննարկում էին, հետո ներկայացնում համառոտ բովանդակությունը:
Կորյունի այդ գիրքը շատ մեծ արժեք ունի հայ պատմական կյանքի նոր դարաշրջանի սկզբնավորության հետ ծանոթանալու համար:Եթե չլիներ այդ գրքույկը մենք շատ քիչ բան կիմանայինք հայ գրի ու գրականության սկզբնավորման մասին:Գրքույկում Մաշտոցը հանդես է գալիս իբրև անսպառ եռանդի տեր,շնորհալի և ազդեցիկ տղամարդ,որ մտածում և հոգում է ոչ միայն հայության, այլև հարևան ժողովուրդների համար ,որը հաստատուն հիմքերի վրա է դնում իր սկսած գործը:
Աշակերտները պատմեցին Մաշտոցի և հայ գրերի ստեղծման մասին:Նրանք համառոտ ներկայացրեցին Մաշտոցի կյանքը:Հատվածները կարդալուց հետո երեխաները խմբով քննարկում էին, հետո ներկայացնում համառոտ բովանդակությունը:
Կորյունի այդ գիրքը շատ մեծ արժեք ունի հայ պատմական կյանքի նոր դարաշրջանի սկզբնավորության հետ ծանոթանալու համար:Եթե չլիներ այդ գրքույկը մենք շատ քիչ բան կիմանայինք հայ գրի ու գրականության սկզբնավորման մասին:Գրքույկում Մաշտոցը հանդես է գալիս իբրև անսպառ եռանդի տեր,շնորհալի և ազդեցիկ տղամարդ,որ մտածում և հոգում է ոչ միայն հայության, այլև հարևան ժողովուրդների համար ,որը հաստատուն հիմքերի վրա է դնում իր սկսած գործը:
Հայերենի առաջին ուսուցչի կյանքի ու գործունեության պատմությունը իմանալը յուրաքանչյուր հայի պարտքն է: Ապրեք, որ ընտրել եք այսքան կարևոր թեմա:
ОтветитьУдалитьՇնորհակալություն,որ հետևում եք իմ կայքին;
Удалить