Տեղեկանք «Հայոց պատմություն» առարկայի 10 -12 -րդ դասարանների չափորոշչում և ծրագրում կատարված փոփոխությունների վերաբերյալ
Տեղեկանք
«Հայոց պատմություն»
առարկայի 10 -12 -րդ դասարանների չափորոշչում և ծրագրում կատարված
փոփոխությունների վերաբերյալ
Առարկայի գործող չափորոշիչը և ծրագրերը հաստատվել են 2009 թվականին: Գործողության մեջ մտնելուց հետո
ՀՀ ԿԳՆ ԿԱԻ-ի և նրա մասնաճյուղերի պատմության մասնագետների կողմից պարբերաբար
իրականացվել են մշտադիտարկումներ Երևան քաղաքի և Հանրապետության մարզերի մի շարք
հանրակրթական դպրոցներում, կազմակերպվել են հանդիպումներ առարկան դասավանդող
մասնագետների հետ: Մշտադիտարկումներից և հանդիպումներից հետո կազմակերպվել են
քննարկումներ ու սեմինարներ ուսուցիչների հետ` պետական չափորոշչին և առարկայի
ծրագրային պահանջներին գործող ծրագրի և դասագրքերի համապատասխանության, դրանք
ուսուցման գործընթացում արդյունավետ կիրառելու կարողությունների ու հմտությունների
շուրջ:
Ուսումնասիրությունները
ցույց տվեցին, որ, «Հայոց պատմություն» առարկայի չափորոշիչը և ծրագրերը, ունեն
լրամշակման և բեռնաթափման կարիք: Բացի այդ անհրաժեշտություն կա խորացված
ուսուցմամբ հոսքի չափորոշիչը առանձնացնել Ընդհանուր և բնագիտամաթեմատիկական հոսքերի
չափորոշչից:
Չափորոշչում և ծրագրում
կատարված փոփոխություններ
Չափորոշչային և ծրագրային փոփոխությունները կատարվել են
թեմաների բեռնաթափման և կրճատման, թեմաների միավորման և խոշորացման,
ձևակերպումների կոնկրետացման ու հստակեցման, անհարկի կրկնությունները վերացնելու,
թեմաների ժամանակագրական և թեմատիկ խմբավորման սկզբունքներին համապատասխան:
Ա. Չափորոշիչ
Ավագ
դպրոցի համար կազմվել է երկու չափորոշիչ.
- Խորացված ուսուցմամբ հոսքի համար նախատեսված
- Ընդհանուր և բնագիտամաթեմատիկական հոսքերի համար
նախատեսված
Ստորև ներկայացնում ենք չափորոշչում կատարված փոփոխությունները.
1)
Գործող չափորոշիչը հստակեցվել
է ըստ բաժինների և ըստ թեմաների:
2)
Գործող չափորոշչում բազմաթիվ
թեմաների վերաբերյալ չկային սովորողների պատրաստվածությանը ներկայացվող երկմակարդակ
պահանջներ. լրամշակված տարբերակում երկմակարդակ պահանջներն ընդգրկում են առարկայի
բովանդակային միջուկի բոլոր թեմաները:
3)
Հստակեցվել է գիտելիքների
և կարողությունների խառնաշփոթը` երբ գիտելիքը ներկայացվել է որպես կարողություն,
հմտություն, իսկ կարողությունն ու հմտությունը` գիտելիք:
4)
Ա մակարդակում տրված բարդ
պահանջները պարզեցվել են, հեշտացվել կամ տեղափոխվել են Բ մակարդակ և ընդհակառակը, Բ
մակարդակում տրված հեշտ պահանջները տեղափոխվել են Ա մակարդակ կամ վերաձևակերպվել
են:
5)
Խմբագրվել ու
վերաձևակերպվել են չափորոշչային մի շարք ձևակերպումներ:
Բ. Ծրագիր
Ավագ դպրոցի համար
կազմվել է երկու ծրագիր.
- Խորացված ուսուցմամբ հոսքի համար նախատեսված
- Ընդհանուր և բնագիտամաթեմատիկական հոսքերի համար
նախատեսված
Ծրագրային փոփոխությունները կատարվել են հետևյալ սկզբունքներով`
1)
բաժինների և թեմաների հստակեցում
2)
թեմաների բեռնաթափում և
կրճատում,
3)
թեմաների միավորում և
խոշորացում,
4)
ձևակերպումների հստակեցում
և պարզեցում,
5)
անհարկի կրկնությունների
վերացում,
6)
թեմաների ժամանակագրական և
թեմատիկ խմբավորում,
Ստորև ներկայացնում ենք
կատարված ծրագրային փոփոխություններն ըստ դասարանների.
Խորացված ուսուցման
ծրագիր`
«Հայոց պատմություն» առարկայի բովանդակությունը ավագ դպրոցի խորացված ուսուցման ծրագրով ըստ դասարանների ժամանակագրական առումով բաշխվել է հետևյալ կերպ.
X դասարան – հայկական քաղաքակրթությունը սկզբնավորումից մինչև
վաղ
միջնադարի ավարտը,
XI դասարան – հայկական քաղաքակրթությունը զարգացած միջնադարից
մինչև նոր շրջանի վերջը,
XII դասարան – հայկական քաղաքակրթությունը պատմության նորագույն
շրջանում:
Ուսումնական ծրագրով առարկայի դասավանդմանը հատկացվում է.
X դասարանում՝ տարեկան 102 ժամ,
XI դասարանում՝ տարեկան 170 ժամ,
XII դասարանում՝ տարեկան 272 ժամ, ընդամենը՝ X - XII դասարանների համար՝ 544 ժամ:
Ընդհանուր և բնագիտամաթեմատիկական
հոսքերի ծրագիր`
«Հայոց պատմություն» առարկայի բովանդակությունը ավագ դպրոցի ընդհանուր և
բնագիտամաթեմատիկական հոսքերում ըստ դասարանների ժամանակագրական առումով բաշխվել է հետևյալ կերպ.
X դասարան – հայկական քաղաքակրթությունը սկզբնավորումից մինչև
միջնադարի ավարտը,
XI դասարան – հայկական քաղաքակրթությունը նոր շրջանից մինչև 1922 թվականը
XII դասարան – հայկական քաղաքակրթությունը 1922 թվականից մինչև մեր օրերը:
Ուսումնական ծրագրով առարկայի դասավանդմանը հատկացվում է.
X դասարանում՝ տարեկան 68 ժամ,
XI դասարանում՝ տարեկան 68 ժամ,
XII դասարանում՝ տարեկան 68 ժամ, ընդամենը՝ X - XII դասարանների համար՝204 ժամ:
ՀՀ ԿԳՆ Կրթության ազգային
ինստիտուտ
ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԽՈՐԱՑՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ (X - XII դասարաններ) hayoc_patm_cragir_khoracvac.doc
ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԽՈՐԱՑՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ (X - XII դասարաններ) hayoc_patm_chap_hum_27.06.doc
ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՀՈՍՔԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ (X - XII դասարաններ)[/B] hayoc_patm_cragir_ynd.doc
ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՀՈՍՔԵՐԻ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ (X - XII դասարաններ) hayoc_patm_cahp_yndh_bnagit.doc
Комментарии
Отправить комментарий