Տ ե ղ ե կ ա ն ք Հանրակրթական հիմնական դպրոցի «Հասարակագիտություն» (10-12-րդ դասարաններ) առարկայի ծրագրի վերաբերյալ
Տ ե ղ ե կ ա ն ք
Հանրակրթական հիմնական
դպրոցի
«Հասարակագիտություն» (10-12-րդ դասարաններ)
առարկայի
ծրագրի վերաբերյալ
Հանրակրթական հիմնական դպրոցի «Հասարակագիտություն»
(10-12-րդ
դասարաններ) առարկայի
չափորոշչում և ծրագրերում նախորդ՝ 2008 թվականին հաստատված փաստաթղթերի համեմատությամբ
կատարվել են բովանդակային որոշակի փոփոխություններ:
Փոփոխություններ են կատարվել բովանդակային
գրեթե բոլոր բաղադրիչներում: Այդ փոփոխությունները գերազանցապես բեռնաթափման, առանձին
թեմաների կամ ենթաթեմաների տեղափոխության բնույթ են կրում:
Մասնավորապես հանված են հետևյալ թեմաները
(ենթաթեմաները).
Գեղագիտություն բաղադրիչից՝
Առնականությունն ու կանացիությունը
որպես գեղեցիկի ուրույն դրսևորումներ:
Արվեստի առաջացման հիմնախնդիրը:
Հայկական արվեստը և գեղեցիկի
հայկական իդեալի հիմնախնդիրը:
Բարոյագիտություն բաղադրիչից՝
Բարոյագիտության առարկան:
«Բնական օրենքի», բարոյական
պարտքի, օգտապաշտության տեսությունները:
Աստվածայինին ձգտելը որպես բարոյական
կատարելագործման եղանակ. Գրիգոր Նարեկացի:
Կենդանիների «իրավունքների»
հիմնահարցը:
Հոգեբանություն բաղադրիչից՝
Հոգեբանության ուսումնասիրության
առարկան և խնդիրները։ Հոգեբանության ուսումնասիրության մեթոդները։ Հոգեբանության բնագավառները
և միջառարկայական կապերը։
Հոգեկանի կառուցվածքն ու գործառույթները։
Ուղեղն ու հոգեկանը. Հոգեկանի ռեֆլեկտոր բնույթը։ Հոգեկանի ակտիվության մակարդակները։
Անձի սոցիալականացումը և նրա
զարգացման շրջաբաժանումը։ Վաղ պատանեկության
հոգեբանությունը։
Անձի սոցիալական և հոգենյարդային
խաթարումներ։ Հոգեկան գործունեության անբացատրելի կողմեր։
Հոգեբանություն բաղադրիչում ավելացվել են՝.
Անձի պաշտպանական մեխանիզմները:
Ինքնագնահատական: Ես-կոնցեպցիա:
Սեռերի միջև փոխհարաբերությունները
ընտանիքում և հանրային կյանքում:
Խտրականություն: Խտրականության
տեսակները, պատճառները, հետևանքները:
Հոգեհիգիենա.
Սթրես: Ֆրուստրացիա: Սթրեսի
կառավարում: Հոգեբանական խորհրդատվություն: Հոգեկանի հնարավոր խաթարումները:
Տնտեսագիտություն բաղադրիչից հանվել են՝
Տնտեսագիտության առարկան, հիմնախնդիրները:
Պահանջարկի օրենքը, կառուցվածքը
և դրանց վրա ազդող գործոնները։
Առաջարկի օրենքը, կառուցվածքը
և դրանց վրա ազդող գործոնները։
Ազատ ձեռնարկատիրական համակարգի
էությունը։
Դրամաշրջանառության համակարգ։
Արժևորում և արժեզրկում։
Արժեթղթերի էությունը և տեսակները։
Վճարային հաշվեկշիռ, դրա կարգավորումը։
Տնտեսագիտության բաղադրիչում ավելացել են՝
Արտաքին առևտուր: Կապիտալի արտահանում:
Աշխատանքի միգրացիա:
Քաղաքագիտություն բաղադրիչից հանվել են՝
Իշխանությունը որպես հարաբերությունների համակարգ.
իշխանություն և հեղինակություն:
Պետական իշխանության ճյուղեր:
Արտաքին քաղաքական դոկտրինա։
Աշխարհաքաղաքականությունը և
միջազգային հաղորդակցության ուղիները։
Փիլիսոփայության բաղադրիչում ավելացել
են՝
Փիլիսոփայության առարկան։ Փիլիսոփայության ուսումնասիրության
անհրաժեշտությունը։ Սկեպտիցիզմ։
Մարդը
որպես գեղագիտության, բարոյագիտության, հոգեբանության, տնտեսագիտության, քաղաքագիտության,
իրավագիտության և փիլիսոփայության ուսումնասիրման առարկա:
Կարևոր նշանակություն ունի բոլոր բաղադրիչներում
գործնական աշխատանքի ավելացումը 1-2 ժամով:
ՀՀ ԿԳՆ Կրթության ազգային ինստիտուտ
ՀԱՍԱՐԱԿԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ. ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ (10-12 - րդ դասարաններ) hasarakag_chap_2013.doc
ՀԱՍԱՐԱԿԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՍՔԻ ԾՐԱԳԻՐ (10-12 -րդ դասարաններ) hasarakag_cragir_ynd_2013.doc
ՀԱՍԱՐԱԿԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՀՈՍՔԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ (10-12 -րդ դասարաններ) hasarakag_cragir_hum_bnagit_2013.doc
Комментарии
Отправить комментарий