2012-2013 ուսումնական տարվա 10-րդ դասարանի հումանիտար օտար հոսքի հայոց լեզվի ստուգարքային հարցաշար
Նվազագույն մակարդակ
1. Ավանդությունը ու՞մ անվան հետ
է կապում մեր ժողովրդի հայ ինքնանվանումը:
2. Ե՞րբ է
ձևավորվել
պատմահամեմատական լեզվաբանությունը, ո՞րն է
նրա նպատակը:
3. Լեզուների ցեղակցությունը ո՞ր
մեթոդի օգնությամբ է որոշվում:
4. Ինչո՞վ է
պայմանավորված հնդեվրոպական լեզվաընտանիքի անվանումը:
5. Ո՞ր հոդվածով է
Հայնրիխ Հյուբշմանը ապացուցում հայերենի հնդեվրոպական լեզուների մեջ ինքնուրույն լեզվաճյուղ լինելը:
6.Թվարկել ամենամեծ լեզվաընտանիքները:
7. Թվարկել հնդեվրոպական լեզվաընտանիքին պատկանող 5 ճյուղ:
8. Թվարկել հնդեվրոպական լեզվաընտանիքին պատկանող 5 լեզու:
9. Թվարկել հնդեվրոպական լեզվաընտանիքին պատկանող ինքնուրույն լեզուները:
10. Ինչու՞ ենք
հայերենի զարգացման առաջին փուլը սկսում 5-րդ դարից:
11. Ո՞րն է
հայերենի նախագրային շրջանը:
12. Որո՞նք են
հայերենի զարգացման փուլերը:
13. Ո՞րն է
գրաբարի կամ հին հայերենի պատմական ժամանակաշրջանը:
14. Ո՞րն է
աշխարհաբարի
կամ նոր հայերենի պատմական ժամանակաշրջանը:
15.Ի՞նչ ճյուղեր ունի աշխարհաբարը:
16. Գրաբարում երկբարբառներ և
եռաբարբառներ ո՞ր
ձայնավորների և
ձայնորդների
կապակցություններն են
կազմում:
17.Ու՞մ անունով է
կոչվում Մխիթարյան միաբանությունը:
18.Ե՞րբ և
որտե՞ղ է գործել Մխիթար աբբան:
19Ի՞նչ նշանավոր երկեր է ստեղծել Մ. Սեբաստացին:
20. Ի՞նչ նշանավոր հայագետներ են գործել Մխիթարյան միաբանությունում:
21.Նշել մի
քանի հայագիտական կոթողային երկեր, որոնք ստեղծվել են Մխիթարյան միաբանությունում:
22.Թվարկել Մխիթարյան միաբանության կողմից ստեղծված նշանավոր ուսումնական կենտրոնները:
23.Ե՞րբ և ու՞մ կողմից է հիմնադրվել Գևորգյան ճեմարանը:
24. Ովքե՞ր են դասավանդել Գևորգյան ճեմարանում:
25. Ինչ բաժիններից էր
բաղկացած Գևորգյան ճեմարանը:
26. Ի՞նչ դեր
է խաղացել Մոսկվայի Լազարյան ճեմարանը հայ ժողովրդի կյանքում:
27.Լազարյան ճեմարանի ի՞նչ նշանավոր սաներ գիտես:
28. Ու՞մ նախաձեռնությամբ է հիմնադրվել Թիֆլիսի Ներսիսյան դպրոցը:
29.Ե՞րբ է
գործել Ներսիսյան դպրոցը:
30. Թվարկել Ներսիսյան դպրոցի նշանավոր սաներից մի քանիսին:
2012-2013 ուսումնական տարվա 10-րդ դասարանի հումանիտար հայերեն հոսքի հայոց լեզվի ստուգարքային հարցաշար
Նվազագույն մակարդակ
1. Ավանդությունը ու՞մ անվան հետ է կապում մեր ժողովրդի հայ ինքնանվանումը:
2. Ե՞րբ է ձևավորվել պատմահամեմատական լեզվաբանությունը, ո՞րն է նրա նպատակը:
3. Լեզուների ցեղակցությունը ո՞ր մեթոդի օգնությամբ է որոշվում:
4. Ինչո՞վ է պայմանավորված հնդեվրոպական լեզվաընտանիքի անվանումը:
5. Ո՞ր հոդվածով է Հայնրիխ Հյուբշմանը ապացուցում հայերենի հնդեվրոպական լեզուների մեջ ինքնուրույն լեզվաճյուղ լինելը:
6. Ինչու՞ ենք հայերենի զարգացման առաջին փուլը սկսում 5-րդ դարից:
7. Ո՞րն է հայերենի նախագրային շրջանը:
8. Որո՞նք են հայերենի զարգացման փուլերը:
9. Ո՞րն է գրաբարի կամ հին հայերենի պատմական ժամանակաշրջանը:
10. Ո՞րն է աշխարհաբարի կամ նոր հայերենի պատմական ժամանակաշրջանը:
11.Ի՞նչ ճյուղեր ունի աշխարհաբարը:
12. Գրաբարում երկբարբառներ և եռաբարբառներ ո՞ր ձայնավորների և ձայնորդների կապակցություններն են կազմում:
13.Ու՞մ անունով է կոչվում Մխիթարյան միաբանությունը:
14.Ե՞րբ և որտե՞ղ է գործել Մխիթար աբբան:
15.Ի՞նչ նշանավոր երկեր է ստեղծել Մ. Սեբաստացին:
16. Ի՞նչ նշանավոր հայագետներ են գործել Մխիթարյան միաբանությունում:
17.Նշել մի քանի հայագիտական կոթողային երկեր, որոնք ստեղծվել են Մխիթարյան միաբանությունում:
18.Թվարկել Մխիթարյան միաբանության կողմից ստեղծված նշանավոր ուսումնական կենտրոնները:
19.Ի՞նչ գիտես Գևորգյան ճեմարանի նշանավոր սաների մասին:
20. Ովքե՞ր են դասավանդել Գևորգյան ճեմարանում:
21. Ի՞նչ դեր է խաղացել Մոսկվայի Լազարյան ճեմարանը հայ ժողովրդի կյանքում:
22.Լազարյան ճեմարանի ի՞նչ նշանավոր սաներ գիտես:
23. Ու՞մ նախաձեռնությամբ է հիմնադրվել Թիֆլիսի Ներսիսյան դպրոցը:
24.Ե՞րբ է գործել Ներսիսյան դպրոցը:
25. Թվարկել Ներսիսյան դպրոցի նշանավոր սաներից մի քանիսին:
26.Որո՞նք են լեզվի հիմնական միավորները:
27.Ի՞նչ է հնչյունը:
28. Ի՞նչ է բառը և ի՞նչ հիմնական հատկանիշներ ունի:
29.Ի՞նչ հիմնական հատկանիշներով են տարբերվում ածանցներն ու բառերը:
30.Ի՞նչ է նախադասությունը:
31.Ի՞նչ է տեքստը:
32.Ինչպե՞ս են ձևավորվում բառը,նախադասությունը, տեքստը:
33.Ի՞նչ դեր ունի բառի,նախադասության, տեքստի բաղադրիչների դասավորությունը:
34.Գրության ի՞նչ ձևեր են գործածվում աշխարհի տարբեր լեզուների համար:
35.Ի՞նչ դեր ունի գրավոր հաղորդակցումը:
36.Ի՞նչ է ուղղագրությունը:
37.Սովորաբար ե՞րբ են առաջանում ուղղագրական դժվարություններ:
38.Ժամանակակից հայերենում ո՞ր ձայնավորների գրությունն ու արտասանությունը չեն տարբերվում:
39.Ժամանակակից հայերենում ո՞ր ձայնավորների գրությունն ու արտասանությունը կարող են տարբերվել:
40.Ո՞ր դեպքում է բառամիջում գրվում է տառը:
41.Ո՞ր դեպքում է բառամիջում գրվում օ տառը:
42.Ո՞ր դեպքում է բառամիջում գրվում ը տառը:
43.Ի՞նչ է երկհնչյունը:
44.Որո՞նք են ժամանակակից հայերենի երկհնչյունները:
45.Ո՞ր երկհնչյունների գրության և արտասության միջև կարող են տարբերություններ լինել:
2012-2013
ուսումնական տարվա 10-րդ դասարանի տնտեսագիտական հոսքի հայոց լեզվի ստուգարքային հարցաշար
Նվազագույն մակարդակ
1. Ավանդությունը ու՞մ անվան հետ
է կապում մեր ժողովրդի հայ ինքնանվանումը:
2. Ե՞րբ է
ձևավորվել
պատմահամեմատական լեզվաբանությունը, ո՞րն է
նրա նպատակը:
3. Լեզուների ցեղակցությունը ո՞ր
մեթոդի օգնությամբ է որոշվում:
4. Ինչո՞վ է
պայմանավորված հնդեվրոպական լեզվաընտանիքի անվանումը:
5.Թվարկել հնդեվրոպական
լեզվաընտանիքին պատկանող 5 ճյուղ:
6.Թվարկել հնդեվրոպական լեզվընտանիքին պատկանող 5 լեզու:
7. Ո՞ր հոդվածով է
Հայնրիխ Հյուբշմանը ապացուցում հայերենի հնդեվրոպական լեզուների մեջ ինքնուրույն լեզվաճյուղ լինելը:
8. Ինչու՞ ենք
հայերենի զարգացման առաջին փուլը սկսում 5-րդ դարից:
9. Ո՞րն է
հայերենի նախագրային շրջանը:
10.Որո՞նք են
հայերենի զարգացման փուլերը:
11.Ո՞րն է
գրաբարի կամ հին հայերենի պատմական ժամանակաշրջանը:
12. Ո՞րն է
աշխարհաբարի
կամ նոր հայերենի պատմական ժամանակաշրջանը:
13.Ի՞նչ ճյուղեր ունի աշխարհաբարը:
14.Որո՞նք են
լեզվի հիմնական միավորները:
15.Ի՞նչ է
հնչյունը:
16. Ի՞նչ է
բառը և ի՞նչ հիմնական հատկանիշներ ունի:
17.Ի՞նչ հիմնական հատկանիշներով են
տարբերվում
ածանցներն
ու բառերը:
18.Ի՞նչ է
նախադասությունը:
19.Ի՞նչ է տեքստը:
20.Ինչպե՞ս են
ձևավորվում
բառը,նախադասությունը, տեքստը:
21.Ի՞նչ դեր
ունի բառի,նախադասության, տեքստի բաղադրիչների դասավորությունը:
22.Գրության ի՞նչ ձևեր են
գործածվում
աշխարհի տարբեր լեզուների համար:
23.Ի՞նչ դեր
ունի գրավոր հաղորդակցումը:
24.Ի՞նչ է
ուղղագրությունը:
25.Սովորաբար ե՞րբ են
առաջանում
ուղղագրական
դժվարություններ:
26.Ժամանակակից հայերենում ո՞ր ձայնավորների գրությունն ու արտասանությունը չեն տարբերվում:
27.Ժամանակակից հայերենում ո՞ր ձայնավորների գրությունն ու արտասանությունը կարող են տարբերվել:
28.Ո՞ր դեպքում է
բառամիջում
գրվում է տառը:
29.Ո՞ր դեպքում է
բառամիջում
գրվում օ տառը:
30.Ո՞ր դեպքում է
բառամիջում
գրվում ը տառը:
31.Ի՞նչ է
երկհնչյունը:
32.Որո՞նք են ժամանակակից հայերենի երկհնչյունները:
33.Ո՞ր երկհնչյունների գրության և
արտասության
միջև կարող են տարբերություններ լինել:
34.Ժամանակակից հայերենի ո՞ր բաղաձայնները գրության և արտասանության տարբերություններ ունեն:
35.Բաղաձայն հնչյունների
արտասանության և գրության անհամապատասխանության դեպքերը ո՞ր բաղաձայն հնչյուններից
հետո է առաջանում:
36.Ո՞ր բառերում է
փ հնչյունը գրվում բ տառով:
37.Ո՞ր բառերում է
ք հնչյունը գրվում գ տառով:
38.Ո՞ր բառերում է
թ հնչյունը գրվում դ տառով:
39.Ո՞ր բառերում է
ց հնչյունը գրվում ձ տառով:
40.Ո՞ր բառերում է
չ հնչյունը գրվում ջ տառով:
2012-2013ուսումնական տարվա 10-րդ դասարանի հումանիտար հայերեն հոսքի հայ գրականության
ստուգարքային հարցաշար
Նվազագույն
մակարդակ
1. Ո՞ր թվականին են հայերը ընդունել քրիստոնեությունը: Հայոց
ո՞ր թագավորի կողմից ընդունվեց քրիստոնեությունը:
2. Ո՞վ էր հայոց առաջին կաթողիկոսը, և ինչպե՞ս էր կոչվում
մեր դավանանքը սկզբում,
3. Ո՞ր թվականին և ու՞մ կողմից են ստեղծվել հայոց գրերը:
4. Մեսրոպ Մաշտոցի ո՞ր աշակերտն է գրել իր ուսուցչի կյանքը,
և ինչպե՞ս է կոչվել այդ աշխատությունը:
5. Ո՞ր քաղաքական այրերն էին շահագրգռված գրերի գյուտով:
6. Ո՞րն է եղել հայերեն գրված առաջին նախադասությունը:
7. Ո՞մ մասին էր հետևյալ շրջասույթը. «Ծնվեց մահկանացու, բայց իր մասին թողեց անմահ
հիշատակ»:
8. Ովքե՞ր էին 5-րդ դարի մատենագիրները:
9. 5-րդ դարի մատենագիրներից ովքե՞ր են եղել Մեսրոպ Մաշտոցի
աշակերտները:
10. Ինչպե՞ս է կոչվել Եղիշեի պատմական աշխատությունը:
11. Ի՞նչ է նշանակում Ագաթանգեղոս:
12. 5-րդ դարի ո՞ր պատմիչն է նկարագրել քրիստոնեության մուտքը
Հայաստան:
13. Ի՞նչ մասերից
է բաղկացած Ագաթանգեղոսի <<Հայոց պատմությունը
>>:
14. Ո՞րն է առաջին մեսրոպատառ հայ գիրքը:
15. Փավստոս պատմիչը
ինչու՞ է կոչվել Բուզանդ:
16. Պատմական ո՞րժամանակաշրջանն է պատկերել Փավստոս Բուզանդը
իր <<Հայոց պատմության >> մեջ:
17. Ո՞ր պատմիչն է իր աշխատության մեջ նկարագրել Ավարայրի
ճակատամարտը:
18. Ինչպե՞ս է կոչվում
Եղիշեի պատմական աշխատությունը:
19. Ի՞նչ են անվանում Մովսես Խորենացուն և ինչու՞:
20. Ի՞նչ մասերից է կազմված Մ.Խորենացու «Հայոց պատմությունը»:
Ինչպե՞ս են անվանվում դրանք:
21. Պատմական ո՞ր ժամանակաշրջանն է պատկերել Մովսես Խորենացին իր <<Հայոց պատմության>> առաջին գրքում:
22. Պատմական ո՞ր
ժամանակաշրջանն է պատկերել Մովսես Խորենացին իր <<Հայոց պատմության>> երկրորդ գրքում:
23. Պատմական ո՞ր ժամանակաշրջանն է պատկերել Մովսես Խորենացին
իր <<Հայոց պատմության >> երրորդ գլխում:
24.Ո՞ր հատվածով է ավարտվում Մովսես Խորենացու <<Հայոց պատմությունը>>:
25. Ի՞նչ պատկերեց Մովսես Խորենացին <<Ողբ >>հատվածում:
26. Թվարկել Մովսես Խորենացու <<Հայոց պատմության
>> պատմական արժեքը:
27. Որո՞նք են Մովսես
Խորենացու պատմական դասերը:
28. Որո՞նք են Մովսես
Խորենացու սիրելի ազգային հերոսները:
29. Թվարկել հայոց դիցարանի աստվածներին:
30. Թվարկել հայոց վիպերգերն ու առասպելները:
31.Ո՞րն էր Հայկ նահապետի
պատգամը իր ժողովրդին:
32. Բնութագրել Հայկին:
33. Բնութագրել Բելին:
34. Ի՞նչ նպատակ
էր հետապնդում Շամիրամը:
35. Ո՞րն էր <<Տիգրան և Աժդահակ>> վիպերգի նորարարությունը :
36. Ի՞նչ դրվագներից է բաղկացած <<Արտաշես և Արտավազդ >>վիպերգը:
37. Ինչի՞ մարմնացում էր Արտավազդը:
38. Ո՞ր վիպերգի մեջ են պատկերված ժողովրդական ծեսերը:
39. Ինչու՞ Արտաշեսը անիծեց Արտավազդին:
40.Ի՞նչ ստեղծագործություններ
են գրվել առասպելների և վիպերգերի հիման վրա:
2012-2013 ուսումնական
տարվա 11-րդ
դասարանի տնտեսագիտական
հոսքի հայոց լեզվի ստուգարքային հարցաշար
Նվազագույն մակարդակ
1.Ի՞նչ է
գրական լեզուն:
2.Ի՞նչ են
բարբառները:
3.Ի՞նչ ուղիներով են
առաջացել բարբառները:
4.Ի՞նչ ճյուղերի են
բաժանվում
բարբառները:
5.Ի՞նչ է ժարգոնը:
6.Ո՞ր դարից է
հանդես գալիս աշխարհաբարը:
7.Աշխարհաբարի զարգացման քանի՞ ենթաշրջան է
ընդունված առանձնացնել:
8.Ո՞ր պարբերականն է կարևոր դեր խաղացել աշխարհաբարի զարգացման երկրորդ ենթաշրջանում:
9.Հայ կրթական ու
մշակութային ի՞նչ օջախներ էին գործում 19-րդ դարի երկրորդ քառորդում:
10.Ի՞նչ տարբերակներ ունի արդի գրական հայերենը:
11.Ո՞ր բարբառների հիման վրա
են ձևավորվել արևելահայերենը և արևմտահայերենը:
12.Ի՞նչ է
կոչվում միջին հայերենից սկիզբ առած և արևմտահայերենի արտասանական համակարգում գործող հնչյունափոխությունը:
13.Ինչպե՞ս են
արտասանվում
պ,կ,տ,ծ,ճ հնչյունները արևմտահայերենում:
14.Ինչպե՞ս են
արտասանվում
բ,գ,դ,ձ,ջ հնչյունները արևմտահայերենում:
15.Բառապաշարային ի՞նչ հիմնական տարբերություններ կան
արմտահայերենի և
արևելահայերենի մեջ:
16.Ինչպե՞ս է
կազմվում արևմտահայերենի սահմանական եղանակի ներկան:
17.Բայական անդամի ի՞նչ լծորդություններ կան արևելահայերենում և արևմտահայերենում:
18.Ո՞ր հոլովմանն են պատկանում հոգնակի թվով գոյականներն արևելահայերենում և արևմտահայերենում:
19.Ինչպե՞ս է կազմվում արևմտահայերենի ստացական հոգնակին:
20.Ի՞նչ տարբերություններ կան ուղիղ խնդրի ձևավորման մեջ արևմտահայերենում և արևելահայերենում:
21.Ի՞նչ ձևով են գործածվում արևմտահայերենում բայերը ժխտական դերանունների հետ:
22.Ի՞նչ է բառային իմաստը,և ի՞նչ է քերականական իմաստը:
23.Ի՞նչ է հոլովումը:
24.Ի՞նչ է խոնարհումը:
25.Ի՞նչ է ձևույթը և ի՞նչ տեսակներ ունի:
26.Ի՞նչ խմբի են բաժանվում խոսքի մասերը:
27.Որո՞նք են հոմանիշ բառերը,և հոմանիշների ի՞նչ տեսակներ են առանձնացվում:
28.Ի՞նչ են ցույց տալիս գոյակնները և ի՞նչ հարցերի են պատասխանում:
29.Ի՞նչ խմբերի են բաժանվում գոյականները:
30.Որո՞նք են հասարակ գոյականները:
31.Որո՞նք են հատուկ գոյականները:
32.Բաղադրյալ ո՞ր հատուկ անունների բոլոր բաղադրիչներն են գրվում մեծատառով:
33.Բաղադրյալ ո՞ր հատուկ անուններում է միայն առաջին բաղադրիչը գրվում մեծատառ:
34.Ի՞նչ է ցույց տալիս գոյականի թվի կարգը:
35.Քանի՞ թիվ ունեն գոյականները:
36.Ի՞նչ վերջավորություններով է կազմվում հոգնակի թիվը:
37.Ի՞նչ է արտահայտում առումի կարգը:
38.Ինչպե՞ս է արտահայտվում անորոշ առումը:
39.Ինչպե՞ս է արտահայտվում որոշ յալ առումը:
40.Ի՞նչ գործածություններ ունեն ս,դ հոդերը:
41.Ինչպե՞ս են գործածվում ը,ն հոդերը:
2012-2013 ուսումնական տարվա 11-րդ դասարանի հումանիտար հայերեն և օտար հոսքերի հայոց լեզվի ստուգարքային հարցաշար
Նվազագույն մակարդակ
1.Զարգացման ի՞նչ փուլեր է անցել հայերենը ՝ 5-րդ դարից սկսած:
2.
Ո՞ր դարերում է կենդանի լեզու եղել
միջին հայերենը:
3.Միջին հայերենում
ձայնավորները արտասանական ի՞նչ հատկություններ
ունեին:
4. Միջին հայերենում գրաբարյան երկբարբառներն ի՞նչ փոփոխություններ էին կրել:
5. Միջին հայերենում բաղաձայնական համակարգում
հիմնական ի՞նչ փոփոխություններ էին տեղի ունեցել:
6.Միջին հայերենում
ի՞նչ մասնիկներով է կազմվել գոյականի հոգնակի թիվը. դրանցից ո՞րն է առավել տարածված
եղել:
7.Միջին հայերենում
հիմնականում ո՞ր հոլովման էին պատկանում եզակի թվով գոյականները:
8.Բայական ի՞նչ լծորդություններ
կային միջին հայերենում:
9.Միջին հայերենում
ո՞ր մասնիկներով էին
կազմվում սահմանական եղանակի անկատար ներկա և անկատար անցյալ ժամանակաձևերը:
10.Հայ միջնադարյան
քնարերգության մեջ ի՞նչ թեմաներով ստեղծագործություններ կան:
11.Հայ միջնադարյան քնարերգության նշանավոր
ի՞նչ ներկայացուցիչներ գիտեք:
12. Միջին հայերենով գրված գիտական ի՞նչ ուսումնասիրություններ
գիտեք:
13.Ի՞նչ է գրական լեզուն:
14.Ի՞նչ են բարբառները:
15.Ի՞նչ ուղիներով են առաջացել բարբառները:
16.Ի՞նչ ճյուղերի են բաժանվում բարբառները:
17.Ի՞նչ է ժարգոնը:
18.Ո՞ր դարից է հանդես գալիս աշխարհաբարը:
19.Աշխարհաբարի զարգացման քանի՞ ենթաշրջան է ընդունված առանձնացնել:
20.Ո՞ր պարբերականն է կարևոր դեր խաղացել աշխարհաբարի զարգացման երկրորդ ենթաշրջանում:
21.Հայ կրթական ու մշակութային ի՞նչ օջախներ էին գործում 19-րդ դարի երկրորդ
քառորդում:
22.Ի՞նչ տարբերակներ ունի արդի գրական հայերենը:
23.Ո՞ր բարբառների հիման վրա են ձևավորվել արևելահայերենը և արևմտահայերենը:
24.Ի՞նչ է կոչվում միջին հայերենից սկիզբ առած և արևմտահայերենի արտասանական համակարգում գործող հնչյունափոխությունը:
25.Ինչպե՞ս են արտասանվում պ,կ,տ,ծ,ճ հնչյունները արևմտահայերենում:
26.Ինչպե՞ս են արտասանվում բ,գ,դ,ձ,ջ հնչյունները արևմտահայերենում:
27.Բառապաշարային ի՞նչ հիմնական տարբերություններ կան արմտահայերենի և արևելահայերենի մեջ:
28.Ինչպե՞ս է կազմվում արևմտահայերենի սահմանական
եղանակի ներկան:
29.Բայական անդամի ի՞նչ լծորդություններ կան արևելահայերենում և արևմտահայերենում:
30.Ո՞ր հոլովմանն են պատկանում հոգնակի թվով գոյականներն արևելահայերենում և
արևմտահայերենում:
31.Ինչպե՞ս է կազմվում արևմտահայերենի ստացական հոգնակին:
32.Ի՞նչ տարբերություններ կան ուղիղ խնդրի ձևավորման մեջ արևմտահայերենում և
արևելահայերենում:
33.Ի՞նչ ձևով են գործածվում արևմտահայերենում բայերը ժխտական դերանունների հետ:
34.
Ի՞նչ ենք հասկանում հայագիտություն ասելով:
35. Ի՞նչ ենք հասկանում հայերենագիտություն ասելով:
36.Թվարկել օտարազգի
նշանավոր հայագետներին(ամենաքիչը 5 -ը):
37.Թվարկել հայազգի նշանավոր հայագետներին(ամենաքիչը5-ը)
:
38.Ի՞նչ է ուղագրությունը:
39. Որո՞նք են ուղղագրության
երեք սկզբունքները:
40.Ո՞րն է հնչյունային
ուղղագրության հիմնական սկզբունքը
41.Ո՞րն է ավանդական ուղղագրության հիմնական սկզբունքը:
42. Ո՞րն է ձևաբանական ուղղագրության հիմնական սկզբունքը:
43. Ի՞նչ սկզբունքներ
ունի ժամանակակից հայերենի ուղղագրությունը:
44.Քանի ՞ հիմնական շրջանի է հնարավոր բաժանել հայերենի
ուղղագրության զարգացման ընթացքը:
45. Որո՞նք են հայերենի
ուղղագրության զարգացման յուրաքանչյուր շրջանի հիմնական առանձնահատկությունները:
Комментарии
Отправить комментарий