Պատանի ստեղծագործողներ

 Նադոյան  Մերի - 11-րդ դասարան

                               

                                Զինվորի սիրտ

-  Վերջապես կրկին կարող եմ գրկել

 Բարև իմ զինվոր, շատ էի կարոտել,

Ժամերն էի հաշվում քո այցի

Ինչ որ անսովոր հուզմունք էր պատել: 

Ախ իմ հրեշտակ, ինչու ես լալիս

Չե որ ես քեզ մոտ հաճախ եմ գալիս, 

Չեմ ուզում տեսնել քո աչքերը թաց,

Դու ինձ տուն գալու թևեր ես տալիս:

-Հասկանում եմ քեզ, շատ լավ հասկանում,

Բայց թե ինչու է ինձ հաճախ թվում,

Որ երբ հեռու ես ,այնտեղ բանակում

Րոպեն փոխվում է ու տարի դառնում:

-Քո ներկայությունը ես զգում եմ, հոգիս,

Թե նույնիսկ այդժամ չլինես կողքիս,

Դու վստահ եղիր հեռուն ոչինչ է,

Երբ մեր սրտերը իրար ենք տալիս:

-Իմ զինվոր,


հերոս,իմ պաշտպան անվախ,

Կլինեմ կողքիդ ամենից անկախ,

Ուզում եմ միայն դու առողջ ետ գաս,

Չթողնես հանկարծ իմ հայացքը կախ:

-Կգամ սիրելիս, խոստանում եմ քեզ,

Չեմ թողնի տխրես հարսնացու իմ հեզ,

Կողքիդ կլինեմ, ձեռքդ ձեռքիս մեջ,

Այնքան մինչ մահը չբաժնի մեզ:


Комментарии